Web Content Viewer
Център за административно обслужване
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Работно време на Център за административно обслужване:
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)
На основание Наредбата за административно обслужване, чл. 10 ал. 4: „В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време”.
В Центъра за административно обслужване се дава възможност на всички заинтересовани да подават писмено или устно сигнали, жалби и предложения, както и да изразят оценка и отношение към качеството на административното обслужване.
Информация за предоставяне на услуги:
• Услугите се предоставят по електронен път на Ниво 2 и Ниво 3.
• Образец на заявленията може да намерите на интернет адрес:
• Заявителят е длъжен да предостави телефон или електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
• Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за административно обслужване,с подаване на писмено заявление по образец;
• Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
• Чрез лицензиран пощенски оператор
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
• Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
• Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
• Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
• като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
• като вътрешна куриерска пратка;
• като международна препоръчана пощенска пратка;
Начини на плащане на таксата на заявената от Вас административна услуга:
• на гише „Каса“ в Център за административно обслужване;
• по банкова сметка:
• С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Центъра за административно обслужване
2760 гр. Разлог, ул. "Шейново" 2
тел.: 0747 80092
GSM: +359 887474774 /Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/
email: fo@razlog.bg
www.razlog.bg
ОТДЕЛ "ПРИХОДИ"
Работно време на Отдел "МЕСТНИ ПРИХОДИ"
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)
УЛ. "ВЪЗРАЖДАНЕ" № 20
ТЕЛ: 0747/80224
GSM: +359 887322713
+359 886878711
/Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/