Z6_PPGAHG800P4720Q3QKRV111TP7
Z7_PPGAHG800P4720Q3QKRV111T53
Контакти Записване на часове Достъп до помещения осъществяващи административно обслужване Посещаемост на помещенията осъществяващи административно обслужване

Център за административно обслужване

Дата на публикуване: 23.03.2021
Последна актуализация: 01.10.2024

ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ

Работно време на Център за административно обслужване:
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)

На основание Наредбата за административно обслужване, чл. 10 ал. 4: „В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време”.

В Центъра за административно обслужване се дава възможност на всички заинтересовани да подават писмено или устно сигнали, жалби и предложения, както и да изразят оценка и отношение към качеството на административното обслужване.

Информация за предоставяне на услуги:
•    Услугите се предоставят по електронен път на Ниво 2 и Ниво 3.
•    Образец на заявленията може да намерите на интернет адрес:
•    Заявителят е длъжен да предостави телефон или електронна поща, ако разполага с такива.

Начини на заявяване на услугата:
•    Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за административно обслужване,с подаване на писмено заявление по образец;
•    Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
•    Чрез лицензиран пощенски оператор

Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
•    Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
•    Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
•    Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
•    като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
•    като вътрешна куриерска пратка;
•    като международна препоръчана пощенска пратка;

Начини на плащане на таксата на заявената от Вас административна услуга:
•    на гише „Каса“ в Център за административно обслужване;
•    по банкова сметка:

•    С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Центъра за административно обслужване 

2760 гр. Разлог, ул. "Шейново" 2
тел.: 0747 80092
GSM: +359 887474774 /Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/

email: fo@razlog.bg

www.razlog.bg

ОТДЕЛ "ПРИХОДИ"

Работно време на Отдел "МЕСТНИ ПРИХОДИ" 
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)

УЛ. "ВЪЗРАЖДАНЕ" № 20
ТЕЛ: 0747/80224
GSM: +359 887322713
         +359 886878711 
/Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/